FAQ - Pytania i odpowiedzi

Czy mogę zamówić towar za pobraniem?
Tak, oczywiście. Ponieważ towar tworzymy specjalnie dla Ciebie, aby spełnić indywidualne potrzeby Klienta. Zakup za pobraniem wiąże się to z wpłatą zadatku w wysokości 200 zł za każdą kupioną sztukę.

Czy mogę wybrać godziny dostarczenia zamówienia?
Niestety wpisując w komentarz do zamówienia preferowane godziny przyjazdu kuriera, nie jesteśmy w stanie ich zapewnić (również kontaktu telefonicznego kuriera przed przyjazdem). Zalecamy bezpośredni kontakt z infolinią firmy kurierskiej dostarczającą paczkę (prosimy przygotować numer nadawczy).

W jakim terminie otrzymam przesyłkę?
Towar zostanie wysłany w ciągu 5-25 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty, wyliczenie: www.dnirobocze.pl. W każdym z ogłoszeń został podany dedykowany czas realizacji zamówienia. Do daty realizacji prosimy doliczyć czas księgowania wpłaty oraz czas dostawy przez firmę kurierską, zazwyczaj przesyłki są dostarczane na następny dzień roboczy.

Jaki jest wymiar ławki/zagłówka/skrzyni/stolika?
Wymiar np. 90x30cm określa wymiar desek użytych do wykonania produktu (końcowy wymiar może delikatnie się różnić ze względu na użytą gąbkę oraz materiał).

Jaka jest wysokość ławki/skrzyni/stolika?
Wysokość określona jest w każdym z opisów produktu. Wysokość końcowa produktu może różnić się w zależności od pikowania bądź naciągnięcia materiału.

Czy kolor będzie identyczny jak na zdjęciu?
Kolory przedstawione w sklepie mogą różnić się w zależności od ustawień monitora, a także od rodzaju światła podczas wykonywania zdjęć na stronę sklepu.

Czy wzór będzie identyczny jak na zdjęciu?
W modelach ławek bez zdjęć realnych (tylko zdjęcia próbników) - wzór przedstawiony w próbniku nie określa rzeczywistego rozmiaru wzoru, jeśli nie jesteś pewien wzoru a także jego wymiaru napisz do nas wiadomość.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, odbiór możliwy jest w Koszalinie. Odbiór możliwy jedynie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym. Na odbiór zamówienia są 3 dni robocze, liczone od wysłania wiadomości o gotowości zamówienia.

Czy wraz z przesyłką otrzymam potwierdzenie zakupu?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę* wpisz wiadomość w komentarzu do zamówienia. W przypadku braku takiej informacji do Twojej paczki dołączony zostanie paragon. (*Faktury nie zawierają podatku VAT. Podatnik VAT zwolnionym - art.113 ust.1 ustawy VAT).

Czy mogę obejrzeć przykładową ławeczkę i dostępne kolory/materiały?
Tak ,w Koszalinie. Próbniki dostępne po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bądź mailowym.

Czy mogę wybrać inny wymiar/kolor niż podany w ogłoszeniu?
Tak, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu dokonania wyceny.

Czy mogą Państwo wykonać produkt z mojego materiału?
Tak, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu dokonania wyceny.

Czy mogę otrzymać próbkę materiału?
Tak, posiadamy część materiałów których możemy wysyłać próbki, koszt wysyłki próbek ponosi Klient. W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt mailowy wraz z podaniem nazwy materiału, koloru oraz adresu do wysyłki. Do całości oferty posiadamy pełne próbniki tkanin, w celu ich wypożyczenia wystarczy do nas napisać wiadomość.

Jak sprawdzić przesyłkę którą dostarczy mi kurier?
Pamiętaj! Przy odbiorze sprawdź stan paczki. Masz prawo otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić zawartość. Kurier ma obowiązek poczekać na otwarcie i sprawdzenie zawartości przez odbiorcę. Prosimy o sprawdzenie kartonu przed pokwitowaniem odbioru, proszę zwrócić szczególną uwagę na rogi kartonów bądź widoczne wgniecenia. W przypadku uszkodzenia zawartości prosimy pilnie spisać protokół szkody z kurierem doręczającym paczkę (szczególnie z dokładnym oznaczeniem wszystkich uszkodzeń kartonu w protokole). Tylko na jego podstawie możliwe są reklamacje. Szczegóły procedury reklamacyjnej dostępne są w dziale REKLAMACJE {Kliknij tutaj}.

Paczkę należy otwierać OSTROŻNIE - bez użycia noża/nożyka aby nie uszkodzić tapicerki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl